Mobiele telefonie: Privé UGent abonnement

Mobiele telefonie: Privé UGent abonnement

Wat?

  • Enkel voor UGent personeel
  • Geen abonnementskosten
  • Gratis communicatie tussen vaste en mobiele abonnementen van AUGent en UZGent
  • Prijslijst mobiele telefonie sleutel-icoon

Hoe een privé UGent abonnement aanvragen?

  • Via het online formulier.
    LET op: nieuwe formulier vanaf 16 december 2016. Om in te loggen, hebt u een gebruikersnaam en paswoord nodig.
    Om een gebruikersnaam en paswoord aan te maken, vindt u de werkwijze hier, in het Nederlands pdf-icoon, in English pdf-icoon, en Français pdf-icoon.
  • Enkel mogelijk indien bestaand abonnement bij Proximus of Pay&Go!
  • Indien bestaand abonnement bij een andere operator kan men via een Proximus-verkooppunt de overdracht aanvragen naar Pay&Go met behoud van nummer.
  • Het belkrediet van een Pay&Go kaart wordt automatisch afgetrokken van de eerste en/of de tweede factuur.
  • Bij de aanvraag dient u een recto/verso scan van uw identiteitskaart bij te voegen. Indien u opteert voor een betaling via domiciliëring dient u volgende gegevens te mailen naar teladmin@ugent.be:
    • Naam en voornaam
    • GSM-nummer
    • klantenrekeningnummer Proximus
    • BIC en IBAN
    Hiermee doet Proximus de aanvraag voor domiciliëring bij de bank.
  • Extra hulp bij het invullen van het online formulier pdf-icoon.

Info Mobiele datacommunicatie

Volg uw dataverbruik op in binnen- en buitenland via verschillende gratis apps:

  • 'My Data Manager' (beschikbaar voor Android en IOS)
  • 'Hello!' van Belgacom (beschikbaar voor Android, IOS en Windows Phone)

Hoe een privé UGent abonnement wijzigen?

Onderstaande wijzigingen moeten via het online formulier aangevraagd worden:

  • Toevoegen, wijzigen of verwijderen van een databundel
  • Adreswijziging
  • Activeren van een nieuwe simkaart (SWAP SIM)
  • Privé UGent abonnement beëindigen

Hoe een Privé UGent abonnement beëindigen?

  • Een privé UGent abonnement kan ieder moment worden stopgezet via het online formulier.
    U kunt het nummer volledig stopzetten OF omschakelen naar Pay&Go, met behoud van nummer. Als u voor nummerbehoud kiest, wordt het nummer van UGent naar u overgedragen.
  • Indien u geen personeelslid meer bent van de UGent dient u het abonnement zelf stop te zetten.

Bijkomende info?