|
|
DICT NIEUWSBRIEF
voor lokale ICT-medewerkers & toepassingseigenaars
november 2019
|
|
|
|
DICT breidt dienstverlening uit met ServiceDesk |
DICT richt met de ServiceDesk een fysiek onthaalpunt op, als aanvulling op de telefonisch en via e-mail
bereikbare DICT Helpdesk. Via de baliefunctie van de ServiceDesk wil DICT de algemene dienstverlening verbeteren.
Bovendien wordt de in ontvangstname en ontlening ook na de openingsuren gegarandeerd via een pakketautomaat
van Packcity. |
|
|
|
|
|
UGent-hardware krijgt tweede leven |
|
|
Introductie van multi-factor authenticatie aan de UGent |
|
|
|
|
Tweemaandelijkse nieuwsbrief voor alle ICT-contactpersonen. ICT-nieuws te melden? Contacteer ons!
|
Wil je deze nieuwsbrief niet meer ontvangen? Jammer! Uitschrijven kan hier.
Wil je je inschrijven? Klik hier.
|
|