- Home
- Raamcontracten
- Copiers
Kopieerapparaten (multifunctionals): Canon
Raamcontracten aankoop of huur IT-materiaal en diensten
Kopieerapparaten (multifunctionals): Canon
Wat
- Het raamcontract met Canon voor de huur en onderhoud van multifunctionals is afgelopen.
- Het huidige raamcontract is afgesloten met de firma Ricoh.
Oud toestel laten ophalen
U bestelt een nieuw toestel en wilt het vorige Canon toestel laten ophalen.
U bestelt geen nieuw toestel en wilt het vorige Canon toestel laten ophalen.
- U kan uw oud toestel afmelden op een SharePoint site. Van zodra de aanvraag werd ingediend zal de ophaling geregeld worden.
- Staat uw bestaande copier niet in de lijst? Laat dit weten aan secretariaat.dict@ugent.be met de vermelding van het merk, serienummer en UGent hostnaam aub.
- Let wel: Dit geldt uitsluitend voor een toestel waarvan de huurperiode is afgelopen. Toestellen die nog onder contract zijn, kunnen enkel stopgezet worden mits het betalen van een boeteclausule.
Looptijd
De looptijd van het contract bedraagt 60 maanden vanaf het afsluiten van de overeenkomst.
Het secretariaat van de Directie ICT zal 3 maand voor de vervaldag van het contract contact opnemen met de budgethouder.
Verrekening
- De verrekening gebeurt 3-maandelijks in SAP. De directie ICT rekent aan op de budgetplaats die u opgaf bij de bestelling.
- De budgethouder ontvangt een detail van de verrekening via e-mail.
- Een wijziging van budgetplaats moet onmiddellijk, via de budgethouder, doorgeven worden aan het secretariaat van de directie ICT, secretariaat.dict@ugent.be.
Melding defect
Bij defect neemt u contact op met het Canon One Contact Centre
- vermeld de contactpersoon en het serienummer van uw toestel. (Waar zit het serienummer? Links onderaan in het display via de tellerstand-knop (123) staat het serienummer vermeld (Afb.1). Ook kleeft er een sticker onder de feederklep (bovenaan de glasplaat) met vermelding van type en serienummer (Afb.2, Afb.3).
- van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17:00 uur
- be@support.canon-europe.com, tel 02/722.04.44.
Waste toners en nietjes
Canon kan van op afstand uw actuele tonervoorraad controleren en zal, wanneer deze beneden een bepaald peil gedaald is, automatisch nieuwe toners leveren. U dient niets te ondernemen.
Verbruiksgoederen als waste toners (opvangbak voor gebruikte toner) en nietjes kunnen enkel rechtstreeks bij Canon besteld worden, aan de hand van het (Excel) Bestelformulier Verbruiksgoederen
voor de imageRUNNERADVANCE C50 reeks ;
voor de imageRUNNERADVANCE C52 reeks .
De facturatie hiervoor gebeurt decentraal en wordt niet doorgerekend via DICT.
Let op: stuur dit bestelformulier rechtstreeks naar Canon.
Inlichtingen