PC's, laptops en servers: Dell

Overzicht alle raamcontracten

Welke

Via SAP MijnApps > Financiën > tegel Aankopen via Leverancier > zoeken op Dell. Je krijgt de keuze uit onderstaande mogelijkheden:

Dell - PC's, laptops, servers and accessories. Raamcontract met verplichtend karakter.
Je winkelt binnen het raamcontract van de UGent, alle toestellen hebben de 3 jaar standaardgarantie.


Dell - Volledige catalogus

Voordelen

PC's en laptops bestellen binnen het raamcontract biedt heel wat voordelen.

Optiplex en Latitude zijn de professionele productlijnen van Dell: dit betekent dat de hardwaremodellen stabieler en performanter zijn. In de prijs is standaard 3 jaar 'Next Business Day support' inbegrepen en u kunt Dell Technical Support contacteren voor problemen met deze toestellen.

Nieuwe toestellen met Windows Pro en Autopilot worden automatisch geregistreerd in Microsoft Intune en zijn dus "UGent-ready" bij levering.

Toestellen uit de Dell consumer reeksen zoals Inspiron en Vostro zijn bedoeld voor thuisgebruik en bijgevolg niet opgenomen in het raamcontract. De garantie op deze toestellen is slechts 1 jaar en DICT biedt ook geen ondersteuning voor de installatie van deze toestellen. We raden daarom sterk af om toestellen uit deze reeksen te kopen.

Dell Smart Selection

Snel een nieuwe laptop nodig? Bestel een toestel uit de Dell Smart Selection.

Bestellen

Opvolgen van je bestelling

Dell Support

Dell Technical Support

02/481.9288 (werkdagen 8u30 tot 17u)

Je hebt onderstaande gegevens nodig:

Aan de hand van de 'Servicetag' van een toestel kunt u volgende informatie opvragen:

Diefstal

In het geval van diefstal moet er aangifte gedaan worden bij de politie.
Zij zullen hiervoor het serienummer (Service Tag) van het toestel nodig hebben.
Dit kan je terug vinden bij laptops op de onderzijde en bij desktops op de zijkant van het toestel (bvb. BZUC6Q2).
Indien u daar niet over beschikt, kan u hiervoor terecht bij de DICT Shop.

Ook moet de diefstal gemeld worden bij de technische dienst van Dell. Zij zullen het toestel dan als gestolen markeren.
Dit kan telefonisch op 02/481.9288 (werkdagen 8u30 tot 17u).
In het keuzemenu kan u kiezen voor 'Technische ondersteuning'.

Private aankopen

Private aankopen door personeelsleden en studenten zijn niet voorzien in deze raamovereenkomst.

top