- Home
- Raamcontracten
- Dell
PC's, laptops en servers: Dell
Welke
Via SAP MijnApps > Financiën > tegel Aankopen via Leverancier > zoeken op Dell. Je krijgt de keuze uit onderstaande mogelijkheden:
Dell - PC's, laptops, servers and accessories. Raamcontract met verplichtend karakter.
Je winkelt binnen het raamcontract van de UGent, alle toestellen hebben de 3 jaar standaardgarantie.
Dell - Volledige catalogus
- Niet alle aankopen hebben de 3 jaar standaardgarantie uit het raamcontract.
- Alle nieuwe Dell toestellen moeten met Windows Pro licentie en Autopilot worden aangekocht.
- Voor Autopilot voer je volgende gegevens in:
- Tenant ID: d7811cde-ecef-496c-8f91-a1786241b99c
- Domein: ugentbe.onmicrosoft.com
Voordelen
PC's en laptops bestellen binnen het raamcontract biedt heel wat voordelen.
Optiplex en Latitude zijn de professionele productlijnen van Dell: dit betekent dat de hardwaremodellen stabieler en performanter zijn.
In de prijs is standaard 3 jaar 'Next Business Day support' inbegrepen en u kunt Dell Technical Support contacteren voor problemen met deze toestellen.
Nieuwe toestellen met Windows Pro en Autopilot worden automatisch geregistreerd in Microsoft Intune en zijn dus "UGent-ready" bij levering.
Toestellen uit de Dell consumer reeksen zoals Inspiron en Vostro zijn bedoeld voor thuisgebruik en bijgevolg niet opgenomen in het raamcontract.
De garantie op deze toestellen is slechts 1 jaar en DICT biedt ook geen ondersteuning voor de installatie van deze toestellen. We raden daarom sterk af om toestellen uit deze reeksen te kopen.
Dell Smart Selection
Snel een nieuwe laptop nodig? Bestel een toestel uit de Dell Smart Selection.
- Smart Selection systemen zijn individueel geselecteerd en geconfigureerd door Dell experts
- Smart Selection systemen zijn in voorraad en staan klaar voor verzending
Bestellen
- Bestellen kan rechtstreeks via SAP - PRD of Apollo.
- Handleiding opmaak equotes
- Standaard configuratie effectief bestellen
-
Voor niet-standaard systemen kan een offerte worden aangevraagd.
Contact Dell: Cedric De Saeger, cedric_de_saeger@dell.com
- Levering op privé adressen is niet mogelijk
Opvolgen van je bestelling
- Klik in Apollo op het tabblad Financiën
- Klik op E-bestellingen
- Bij de letter D klik je op "Dell - Standaard configuratie equotes opmaken"
- Klik bovenaan in het geopende Dell venster op "Status van bestelling"
- Geef bovenstaand 4400 nummer in bij "Nummer inkooporder"
- Druk op "Resultaten bijwerken"
Dell Support
Dell Technical Support
02/481.9288 (werkdagen 8u30 tot 17u)
Je hebt onderstaande gegevens nodig:
- Servicetag
- Error code
- Expres code (indien voeding)
- Service voeding code (indien voeding)
Aan de hand van de 'Servicetag' van een toestel kunt u volgende informatie opvragen:
- Systeeminformatie: systeemconfiguratie, servicecontract en garantiegegevens voor een toestel.
Diefstal
In het geval van diefstal moet er aangifte gedaan worden bij de politie.
Zij zullen hiervoor het serienummer (Service Tag) van het toestel nodig hebben.
Dit kan je terug vinden bij laptops op de onderzijde en bij desktops op de zijkant van het toestel (bvb. BZUC6Q2).
Indien u daar niet over beschikt, kan u hiervoor terecht bij de
DICT Shop.
Ook moet de diefstal gemeld worden bij de technische dienst van Dell. Zij zullen het toestel dan als gestolen markeren.
Dit kan telefonisch op 02/481.9288 (werkdagen 8u30 tot 17u).
In het keuzemenu kan u kiezen voor 'Technische ondersteuning'.
Private aankopen
Private aankopen door personeelsleden en studenten zijn niet voorzien in deze raamovereenkomst.