november 2021
Nieuwe gezichten bij DICT
Begin november mochten we bij DICT twee nieuwe collega’s verwelkomen. Hartelijk welkom, Veerle en Sudha!

Begin deze maand startte Arul Mary Sudha Thaines Marian bij het team Team Data & Applicatieservices. Sudha is een software engineer met 13 jaar ervaring. Ze is geboren in India en volgde daar een technische opleiding aan de Universiteit van Madras. Ze verhuisde naar België om een master in de toegepaste informatica te halen aan de VUB en is erg enthousiast over haar aanstelling bij DICT.

Daarnaast heeft ook het team Samenwerkings- en Communicatietoepassingen een nieuwe aanwinst: Veerle Swartebroekx. Ze is geboren in Tienen, maar bleef na haar studies (een master elektronica) hangen in Gent. Voorheen werkte ze meer dan 20 jaar bij het chemische bedrijf allnex als .NET ontwikkelaar, projectleider en teamleider.

Welkom bij DICT, Sudha en Veerle!