juni 2022
Kennismaken met ICT aan UGent, nu ook Engelstalig!
Begin dit academiejaar werd de infosessie "Kennismaken met ICT aan UGent" omgevormd tot een online webinar. Regelmatig kregen we de vraag of we deze ook in het Engels konden aanbieden. Goed nieuws! "Getting acquainted with ICT at Ghent University" is nu ook beschikbaar.

Begin dit academiejaar werd de infosessie "Kennismaken met ICT aan UGent" omgevormd tot een online webinar. Regelmatig kregen we de vraag of we deze ook in het Engels konden aanbieden. Ondanks de (zeer) beperkte personeelsbezetting, zijn we er intussen in geslaagd om ook een Engelstalige versie van deze webinar op te zetten! Eind deze maand voorzien we in elke taal één sessie. Voor de zomer zullen we ook nog sessies inplannen rond de start van het volgende academiejaar.

Voor nieuwe personeelsleden, maar evengoed voor collega's die al langer in dienst zijn, bieden deze infosessies een breed overzicht van veel algemene ICT diensten en toepassingen die aan de UGent worden aangeboden, vanuit de Directie ICT. Daarnaast worden ook enkele "best practices" meegegeven rond het gebruik van mail, agenda, Teams, bestandsopslag, etc.

Geef deze informatie zeker door aan collega's die recent gestart zijn aan de UGent!

Praktisch

Inschrijven doe je via UTOP:

NL: maandag 27/06 09-12u
EN: dinsdag 28/06 09-12u