oktober 2022
DICT HelpMe voor al jouw ICT-vragen
Vanaf nu kan je met je ICT-vragen en -problemen terecht op DICT HelpMe, het klantenportaal van DICT. Het is dus niet langer de bedoeling om je vraag rechtstreeks te mailen. Via dit nieuwe klantenportaal kan je zelf al je vragen overzichtelijk opvolgen.

Zit je met een vraag? Raadpleeg eerst de FAQ en/of de helpdesk-website, meestal vind je daar zelf het antwoord. Toch niet gevonden wat je zocht? Stel dan je vraag door een "ticket" aan te maken.

Bij het ingeven van je vraag verschijnen meteen suggesties met antwoorden uit onze groeiende FAQ-database. Deze tips kunnen je helpen, maar beperken anderzijds niet de mogelijkheid om je vraag eenvoudig in te geven.

Je krijgt ook de mogelijkheid om aan de voorgestelde antwoorden een waardering te geven, wat helpt om de vragen en antwoorden relevant en up-to-date te houden.