mei 2023
Je financiële kerncijfers in één oogopslag met UGI-MyFinView
Met de nieuwe toepassing UGI-MyFinView krijgen budgethouders op een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke manier inzicht in allerlei financiële gegevens. Wat is het beschikbaar saldo van je kassen? Welke projecten lopen bijna af? Hoeveel budget van je werkingskredieten werd reeds verbruikt? Dit en nog veel meer kom je te weten aan de hand van overzichtelijke tabellen en grafieken.

SAP vormt de basis voor alle informatie die je in UGI-MyFinView kan raadplegen. Ook de autorisaties (inclusief proxy's) worden uit SAP overgenomen.

Meer weten? Binnenkort vindt nog een online infosessie plaats, noteer die alvast in je agenda:

Het projectteam gaat daarna de hort op en doet elke faculteit aan met een interactieve workshop. Meer info daarover verneem je via facultaire kanalen.