februari 2019
Elke UGent'er heeft toegang tot OneDrive
Elke medewerker en student van UGent beschikt over een eigen OneDrive (for Business) account, waar tot 1TB aan bestanden kan opgeslagen worden.

OneDrive wordt gebruikt om persoonlijke werkgerelateerde documenten op te slaan - deze bestanden kunnen ook gemakkelijk gedeeld worden met collega’s.

Tevens is het mogelijk om bestanden te synchroniseren naar een folder op je computer. En met de zeer gebruiksvriendelijke OneDrive App zijn al je bestanden toegankelijk op je smartphone of tablet.

Enkele bijkomende voordelen van OneDrive zijn:

• Toegankelijk via webbrowsers vanop eender welke plaats
  • Uitgebreide zoekmogelijkheden
  • Online Office documenten bewerken
  • Automatisch bijhouden van versies
  • ...

OneDrive For Business wordt aangeboden door UGent en dient dus om werk-gerelateerde bestanden op te slaan.

Surf naar https://onedrive.ugent.be om OneDrive For Business te gebruiken. Je logt in met je UGent-account.

Waarover wil je geïnformeerd worden? Contacteer ons!
Wil je je inschrijven? Klik hier.