februari 2019
Volg de informatiesessies over het nieuwe OASIS 3.0
In 2018 hebben we intensief gewerkt aan een grootscheepse vernieuwing van OASIS. Eind februari 2019 is OASIS 3.0 voor iedereen beschikbaar met onder andere de volgende nieuwe functionaliteiten.
  • Registratie: We lanceren een nieuwe website voor wie zich wil registreren aan de UGent. Dit geldt voor alle kandidaat-studenten. Zij registreren zich voortaan onmiddellijk in OASIS. De prospect-website verdwijnt.
  • Inschrijvingen: Alles wat te maken heeft met het inschrijven en herinschrijven van studenten, is ingrijpend en verreikend veranderd. De bedoeling is om alle aspecten van het inschrijvingsproces beter te ondersteunen en te harmoniseren in OASIS.
  • 2DOC: De toelatingsprocedure voor doctoraatsstudenten is volledig geïntegreerd in OASIS.
  • Jobstudenten: Studenten kunnen via de OASIS-website te kennen geven dat ze een studentenjob zoeken. Ze kunnen hun interesses en vaardigheden registreren via OASIS.

Meer weten? In maart organiseren we twee infosessies waarin we deze vernieuwingen tonen en toelichten. Inschrijven voor een infosessie kan op https://webappsx.ugent.be/eventManager/events/InfosessieOASIS.

Waarover wil je geïnformeerd worden? Contacteer ons!
Wil je je inschrijven? Klik hier.