- Home
- Telefonie
- Epp
Mobiele telefonie: Privé UGent abonnement
Mobiele telefonie: Privé UGent abonnement
Wat?
- Enkel voor UGent personeel
- Gratis communicatie tussen vaste en mobiele abonnementen van AUGent en UZGent
- Nieuwe prijslijst
vanaf 01/01/2022
Hoe een privé UGent abonnement aanvragen, wijzigen of beeindigen?
Aanvragen:
- Via het formulier dat u mailt
naar MAAEGent@mobitel.be.
- Dit is enkel mogelijk indien u een bestaand abonnement heeft bij Proximus of Pay&Go!
- Indien u een bestaand abonnement heeft bij een andere operator kan men via een Proximus-verkooppunt
de overdracht aanvragen naar Pay&Go met behoud van nummer.
- Het belkrediet van een Pay&Go kaart wordt automatisch afgetrokken van de eerste en/of de tweede factuur.
Wijzigen:
Via het
formulier dat u mailt naar MAAEGent@mobitel.be
Indien u de gewenste wijziging
niet terugvindt op het formulier (bv. swap sim): via e-mail naar MAAEGent@mobitel.be
beëindigen:
Een privé UGent abonnement kan ieder moment worden stopgezet via een e-mail naar MAAEGent@mobitel.be
U kunt het nummer volledig stopzetten OF omschakelen naar Pay&Go, met behoud van nummer. Als u voor
nummerbehoud kiest, wordt het nummer van UGent naar u overgedragen.
Indien u geen personeelslid meer bent van de UGent dient u het abonnement zelf stop te zetten.
Info Mobiele datacommunicatie
Volg uw dataverbruik op in binnen- en buitenland via verschillende gratis apps:
- 'My Proximus-APP' (beschikbaar voor Android en IOS)
- 'Hello!' van Proximus (beschikbaar voor Android, IOS en Windows Phone)
Bijkomende info?
- Klantendienst Proximus: 078/05.60.00 voor vragen in verband met de PIN-code, PUK-code, verloren SIM-kaart of voicemail- en telefooninstellingen.