Mobiele telefonie: Privé UGent abonnement

Mobiele telefonie: Privé UGent abonnement

Wat?

  • Enkel voor UGent personeel
  • Gratis communicatie tussen vaste en mobiele abonnementen van AUGent en UZGent
  • Nieuwe prijslijst sleutel-icoon vanaf 01/06/2018

Hoe een privé UGent abonnement aanvragen, wijzigen of beeindigen?

Aanvragen:

  • Via het formulier dat u mailt naar MAAEGent@mobitel.be.
  • Dit is enkel mogelijk indien u een bestaand abonnement heeft bij Proximus of Pay&Go!
  • Indien u een bestaand abonnement heeft bij een andere operator kan men via een Proximus-verkooppunt de overdracht aanvragen naar Pay&Go met behoud van nummer.
  • Het belkrediet van een Pay&Go kaart wordt automatisch afgetrokken van de eerste en/of de tweede factuur.

Wijzigen:

Via het formulier dat u mailt naar MAAEGent@mobitel.be
Indien u de gewenste wijziging niet terugvindt op het formulier (bv. swap sim): via e-mail naar MAAEGent@mobitel.be

beëindigen:

Een privé UGent abonnement kan ieder moment worden stopgezet via een e-mail naar MAAEGent@mobitel.be
U kunt het nummer volledig stopzetten OF omschakelen naar Pay&Go, met behoud van nummer. Als u voor nummerbehoud kiest, wordt het nummer van UGent naar u overgedragen.
Indien u geen personeelslid meer bent van de UGent dient u het abonnement zelf stop te zetten.

Info Mobiele datacommunicatie

  • Bij de MAAE Start wordt toegang tot data geblokkeerd om zo hoge kosten te vermijden, tenzij anders gevraagd.
  • Pakketten met data inbegrepen: Lite, Comfort, Intense, Intense+ en Maxi
  • Nieuwe prijslijst sleutel-icoon vanaf 01/06/2018

Volg uw dataverbruik op in binnen- en buitenland via verschillende gratis apps:

  • 'My Proximus-APP' (beschikbaar voor Android en IOS)
  • 'Hello!' van Proximus (beschikbaar voor Android, IOS en Windows Phone)

Bijkomende info?

  • Klantendienst Proximus: 078/05.60.00 voor vragen in verband met de PIN-code, PUK-code, verloren SIM-kaart of voicemail- en telefooninstellingen.