UGent Congres: beheer de inschrijvingen en betalingen voor uw evenement online

UGent Congres: beheer de inschrijvingen en betalingen voor uw evenement online

Wat?

Met de UGent Congres toepassing kunt u online inschrijvingen en betalingen beheren voor uw evenement (congres, conferentie, symposium, ...).

Na het doorgeven van de gegevens over uw evenement, zoals naam, data, verschillende mogelijkheden tot inschrijving, prijzen, betalingsmethodes, bevestigingsberichten en te versturen e-mails, kunt u de inschrijving online openstellen.

Het aanmaken van een evenement gebeurt na aanvraag en omvat een aantal bijeenkomsten en een testperiode. Voor een optimaal verloop rekent u best op minimaal 8 weken. Gelieve tijdig contact op te nemen met congres@UGent.be

Vervolgens kunt u de inschrijvingen en betalingen online opvolgen.

  • Elke stap in het inschrijvingsproces, van een nieuwe tot een betaalde en bevestigde inschrijving, wordt overzichtelijk getoond.
  • U kunt de gegevens in detail bekijken, doorzoeken, sorteren en filteren.
  • De resultaten van deze acties kunt u ook exporteren.
  • U kunt ook rapporten genereren voor afdruk, bijvoorbeeld voor aanwezigheidslijsten.
  • Bij het aanpassen van de status van een inschrijving worden, indien u dit voorzag, e-mails verstuurd.

Geen online betalingen nodig? Gebruik dan de UGent Event Manager: hiermee kan u zelf uw evenementen beheren, of u inschrijven op bestaande evenementen.

Voor wie?

  • Inschrijvingen en betalingen beheren: voor UGent medewerkers
  • Online inschrijven voor een evenement: voor iedereen

Hoe?

  • Hoe een evenement aanmaken?
  • Hoe inschrijvingen en betalingen beheren?
  • Hoe inschrijven voor een evenement?