We denken dat uw probleem te maken heeft met het volgende:
Indien U uw Outlook lokaal opent en dan klikt op de HR-Inbox of andere links in de SAP takenbeheer e-mail dan zal er meestal automatisch authenticatie gebeuren of nog eens de CAS logon popup + authenticatie vragen. Soms lukt het helemaal niet. Dit komt omdat de gebruikers aanmeld gegevens nog ergens opgeslagen zijn.
Het is een complex probleem. Afhankelijk van de browser die je gebruikt, welke applicaties je al geopent hebt, en met welke applicatie je je mail opent.
Mogelijke oplossingen:
1) Refresh van je scherm.
2) Sluit alle browser sessies van dezelfde soort af (Bijv. Chrome)
a. Klik nu opnieuw op je link in de e-mail, je zou nu je CAS login scherm krijgen.
3) Start een VPN sessie op. Dit zorgt ervoor dat je op het UGent domein zit.
a. Klik nu opnieuw op je link in de e-mail, je zou nu je CAS login scherm krijgen.
4) Zonder VPN, kan je ook Athena openen en dan naar je mail applicatie gaan.
Ga naar :
sapmijnapps.ugent.be
Aangemaakt: 12 januari 2022
Laatst gewijzigd: 23 januari 2023 10:27:52