Epurse: veelgestelde vragen

Epurse: veelgestelde vragen

Hoe kan ik een resterend bedrag op mijn kaart terugkrijgen?

Je kan dit zelf aanvragen door op ugent.mynetay.be onder "Profiel" te kiezen voor "Terugbetaling van je epurse saldo".

Ik heb geen toegang meer tot mijn UGent-account, kan ik het saldo op mijn kaart terugkrijgen?

Je statuut aan de Universiteit Gent is verlopen en je hebt intussen geen toegang meer tot je UGent-account maar er staat wel nog een saldo op je kaart.

Je kan een terugbetaling aanvragen door een bericht te sturen naar de helpdesk. Geef volgende gegevens mee: loginnaam, naam en rekeningnummer (IBAN). Indien het een niet-Belgische rekening betreft ook BIC-code, naam en adres van de bank vermelden. Deze terugbetaling kan enige tijd in beslag nemen.

Voor kleinere bedragen of indien u een snellere terugbetaling wenst, kan het resterend bedrag ook worden overgedragen naar een andere kaart/account (bv. mede-student). Dit kan via een bericht aan de helpdesk met vermelding van betreffende namen, logins, UGent-ID's en het over te dragen saldo.

Mijn kopies zijn er niet uitgekomen maar mijn geld is wel weg. Wat nu?

Na enkele minuten wordt gecontroleerd of de prints ook daadwerkelijk uit het toestel zijn gekomen. Zoniet wordt het budget teruggezet. Controleer dus nog eens of je geld wel echt weg is (en blijft) vooraleer de helpdesk te contacteren.