Geen toegang / Forbidden Access

Geen toegang / Forbidden Access

Let op

U kan de pagina met het formulier om uw wachtwoord te wijzigen enkel bereiken vanaf een computer die aangesloten is op het UGent netwerk, het HoGent netwerk of het HoWest netwerk.

Als u van buiten het universitaire- of hogeschoolnetwerk verbindt (bijv. van thuis via uw internetprovider) kunt u via Athena (gebruik makende van een browser in de map 'Office', bv. Internet Explorer) naar de "https://wachtwoord.UGent.be" pagina surfen.

Meer info vindt u op: Hoe Athena gebruiken?

Please note

You can only reach the page holding the form to change your password from a computer which is connected to the UGent network (UGentNet) or the HoGent Network (HNET) or the network of HoWest.

If you are connecting from outside of the university or college network (e.g. from home via your own internet provider) you should surf to the "https://password.UGent.be/" page via Athena (using the Internet Explorer browser in the 'Office' folder).

Find more info on: How to use Athena?